пʼятниця, 27 березня 2020 р.

6 клас Урок 27

Розв'язування задач з структурами повторення і розгалудження

Алгоритм – це запис скінченої послідовності вказівок, що визначає, які дії і в якому порядку потрібно виконати для досягнення певної мети.
Форми подання алгоритмів:
– словесна;
– графічна;
– комп’ютерна програма.
Алгоритм, у якому передбачається багаторазове виконання одного й того самого набору команд, називають циклічним. Базова структура – повторення.
Скретч має 4 види циклів:

Алгоритм, у якому набір команд передбачається виконувати в залежності від умови називають розгалуженим або алгоритмом з розгалуженням. Базова структура –розгалуження або вибір.
Повне розгалуження у Скретч:
Неповне розгалуження у Скретч:
 ÐÐµÐ¿Ð¾Ð²Ð½Ðµ розгалуження Скретч

Завдання 1 («Анімація»)

Створити проект, у якому герой рухається, змінює колір і розмовляє. Наприклад, Морська зірка змінює свій колір, рухається і вітається.
Алгоритм виконання завдання
  1. Додати у проект новий Спрайт. Для цього натиснути кнопку  Новий об’єкт.
  2. Вибрати теку Animals, підтвердити вибір кнопкою Гаразд.
  3. Вибрати спрайт Starfish1-a(кнопка Імпортувати).
  4. Зробити обраний Спрайт активним, перейти на закладку Образидля додавання нових образів (Імпортувати спрайт Starfish1-b, створити копії спрайтів, зробити різнокольоровими).
  5. Перейти на закладку Скриптиі скласти програму
Доопрацювати скрипт за власним бажанням (змінити сцену на морську тему, організувати постійний рух по сцені, використовуючи вказівки повторення).

Немає коментарів:

Дописати коментар