Дане відео відображає процес створення проекту в середовищі Scratch. В ньому реалізований алгоритм з використанням змінних на прикладі завдання з пошуку існування трикутника за трьома кутами
Операції створення змінних, команди введення змінних з клавіатури, виконання арифметичних операцій над змінними та вивід результатів роботи скрипта на екран
Проект Scratch "Автомобіль на дорозі" - цей проект можна використати на уроці інформатики в 7-му класі на уроці по створенню комп'ютерної моделі рівномірного прямолінійного руху. У цьому проекті можна змінювати швидкість руху автомобіля. Ідея проекту. В середовищі Scratch створити комп'ютерну модель рівномірного прямолінійного руху. Але таку модель, щоб можна було змінювати швидкість руху автомобіля і разом з тим, щоб синхронного змінювалася швидкість руху навколишніх об'єктів.
Більше проектів за посиланням https://drive.google.com/drive/folders/1HScdDNrvOLLsMPnYxMv-kZMKC14s6wgr
гра ЛАБІРИНТ"
Немає коментарів:
Дописати коментар