неділя, 17 травня 2020 р.

11 клас Урок 67-68 Технології

Тема уроку:  " Визначення способів представлення  результатів проекту"

Результати дослідженнях можна оформити у вигляді стінної газети, книжки-розкладки, настільної гри, виставки малюнків, фотовиставки, репортажу, публікації в дитячій періодиці, створити відеофільм, колаж, комп'ютерну презентацію, веб-сайт, буклет, виступити по шкільному радіо, розробити сценарій, підготувати вечір, свято.
Презентація матеріалів дослідження перед широкою аудиторією є неодмінною умовою роботи над проектом. Успішне представлення результатів дослідження може бути поштовхом до нових пропозицій і можливостей щодо подальшого вирішення проблеми.
Учителеві необхідно допомогти учням чітко узгодити питання щодо організації представлення результатів роботи над   проблемою.   Для   якісної   підготовки   учнів   до представлення матеріалів проекту перед журі чи іншою аудиторією, варто дотримуватися наступного плану:
-   об'єднати клас в декілька груп;
-   визначити мету та завдання кожної групи, переконатися в тому, що учні класу добре розуміють те, що від них вимагається;-   налагодити процес обміну інформацією між дослідницькими групами;-   розподілити всі зібрані матеріали між окремими групами відповідно до напряму їхньої роботи
поінформувати широку аудиторію про важливість обраної проблеми;
-  ознайомити присутніх із результатами етапу збору та аналізу інформації;
-  представити обрані способи вирішення проблеми;
-  розповісти про практичну діяльність в ході реалізації проекту.
3.    З'ясування кількості гостей,
4.    Оформлення запрошень.
5.    Підготовка приміщення.
6.    Запрошення гостей.
7.    Стендова інформація про захід.
При представленні результатів проекту бажано дотримуватися таких правил:
1. Кожна група готує усне повідомлення й протягом 4-5 хвилин подає найважливішу інформацію про один із етапів вирішення проблеми, використовуючи для цього демонстраційний стенд та відповідно оформлені результати дослідження.
2.    Під час представлення необхідно в загальних рисах охопити зміст демонстраційного стенду та папки документів.
3.    Під час презентації потрібно використовувати демонстраційні матеріали, які допоможуть краще сприймати зміст повідомлення.
4.    Рекомендується використовувати матеріали, що містяться в папці документів.
5.    У представленні проекту доцільно брати участь усім членам групи. Це буде переконливим свідченням того, що учні всі разом працювали над проектом.
6.    Учні повинні подавати найважливішу інформацію та наводити чіткі аргументи, говорити вільно й невимушено, уникаючи механічного читання тексту.
7.    Під час виступу можна використовувати заздалегідь підготовлені нотатки, але не бажано ними користуватися, відповідаючи на запитання.
8.    Представляючи проект, слід використовувати тільки ті матеріали, що розміщені на стенді або знаходяться в папці документів.


На етапі представлення отриманих результатів учні презентують матеріали дослідження. Етап ставить перед собою наступні завдання:
Підготовка до презентації відбувається за планом:
1.    Визначення дати й місця проведення презентації.
2.    Складання сценарію захисту.
Результатом проектної діяльності є презентація та захист її кінцевого продукту. Успіх проекту значною мірою залежить від оформлення його результатів. Презентація матеріалів дослідження перед широкою аудиторією є неодмінною умовою роботи над проектом. Успішне представлення результатів дослідження може дати поштовх для подальшого розв'язання проблеми. Завданнями етапу презентації матеріалів дослідження є інформування громадськості про важливість вибраної проблеми, представлення практичної діяльності в ході реалізації проекту, ознайомлення з її результатами.
Роботу над проектом не можна вважати ефективною без аналізу учнями ходу та результатів своєї діяльності на різних етапах його дослідження, тобто проведення рефлексії. На завершальному етапі проекту доцільно організувати обговорення, під час якого учні матимуть змогу оцінити проектну діяльність у цілому та особистий внесок кожного в загальну справу, виявлять недоліки діяльності та обговорять шляхи їх подолання.
У ході реалізації соціального проекту важливим є не лише створення певного кінцевого продукту, а і громадянсько-виховний результат демократичної взаємодії учнів, учителів, батьків, громади в цілому у процесі його виконання.






Немає коментарів:

Дописати коментар