неділя, 3 травня 2020 р.

4 клас Урок 32


Тема: Кодування та декодування інформації


Доповніть віршик.
Пролунав уже дзвінок:
Починається …(урок)
Знань країна неосяжна –
Слухай вчителя …(уважно)
Підкорити всі науки
І дістатися вершин
Допоможе нам … (комп’ютер)
Надзвичайніша з машин.
Щоб на ньому працювати,
            Слід його добре … (вивчати).

Люди часто користуються кодуванням інформації. Щоб розуміти одне одного, вони придумували назви пред­метів та явищ — слова. Зі слів за певними правилами утворювалися речення. Так виникли мови спілкування. Одна й та сама інформація різними мовами звучить по-різному. Мову можна розуміти як спосіб кодування інформації. Адже кодування – це перетворення повідомлень у зручну для передавання, зберігання та опрацювання форму.
Коли комп’ютер виводить повідомлення на екран монітора або папір, то він перетворює коди символів на літери, цифри, розділові знаки. І ми можемо прочитати відповідні повідомлення. Такий процес називається розкодуванням або декодуванням. Отже, декодування – це розкодування, розшифровування кодів.
Розглянемо, наприклад, повідомлення, що складені для людини, яка знає українську мову, англійську мову, азбуку прапорців.
ПЕРЕГЛЯНЬТЕ ПРЕЗЕНТАЦІЮ:



Немає коментарів:

Дописати коментар