Тема уроку. Комп’ютерно-орієнтовані засоби
планування, виконання і прогнозування результатів навчальної, дослідницької і
практичної діяльності.
Для ознайомлення з комп’ютерно-орієнтованими засобами планування, виконання і прогнозування результатів навчальної, дослідницької і практичної діяльності опрацюйте матеріал презентації
Вправа 1.
Робота з Календарем Google.
Завдання. Налаштувати події в
календарі Google.
- Увійдіть до свого акаунту Google. У списку сервісів оберіть Календар.
- Прочитайте повідомлення від розробників сервісу. По завершенні читання натисніть кнопку Зрозуміло.
- Ви можете увімкнути сповіщення від сервісу з нагадуваннями про події або налаштувати сповіщення пізніше. Прочитайте про це в інформаційному вікні.
- Почергово використайте всі режими перегляду календаря із списку.
- Заповніть календар замітками. Клацніть лівою кнопкою миші на робочій області сервісу Календар (наприклад, вівторок, 10.00). У вікні, що з'явиться, введіть назву, оберіть вид: Подія чи Записи про зустрічі, уточніть дату та час.
- Додайте на поточному тижні чотири події, що мають особистий характер.
- Запросіть до однієї з подій гостей. Для цього у групі Гості оберіть вказівку Додати гостей та позначте у списку електронних адрес ті, яким будуть надіслані повідомлення. Надайте можливість гостям події переглядати список усіх запрошених.
- Відомості про подію можна змінювати, якщо натиснути на подію в розкладі календаря.
Вправа 2.
Використання програми Doodle.
Завдання. Зареєструйтесь у
сервісі Doodle. Використайте сервіс для планування Skype зустрічі з групою
однокласників для обговорення дослідницького проекту.
Домашнє завдання
1.Проаналізуйте § 1.6, ст. 51-61
2. Виконайте вправу
Вправа 3. Двійковий код.
Завдання.
Проведіть дослідження з питань використання, винаходу та аналізу двійкових
кодів за допомогою дослідницького простору на порталі Go-Lab.
- Перейдіть до
дослідницького простору Двійковий код за адресою golabz.eu/ils/binary-code-introductory
Немає коментарів:
Дописати коментар