неділя, 22 листопада 2020 р.

10 клас Урок 21

Тема уроку. Створення таблиць. Введення і редагування даних різних типів.

На сьогоднішньому уроці ми сформуємо такі ключові компетентності:

вміння вчитися впродовж життя- розуміти мету навчальної діяльності, уміння виділяти головне, аналізувати, використовувати на практиці, формувати вміння виявляти допитливість, сприяти усвідомленню відповідальності за власне життя;

соціальна- уміння адаптуватись і визначати особисті цілі в соціумі;

загальнокультурна – дотримуватись норм мовленнєвої культури, висловлюватися в контексті змісту самостійно опрацьованого матеріалу;

здоровязабезпечувальну – знати правила безпечної роботи за ПК, формувати режим роботи;

інформаційно-комунікаційна – уміння раціонально використовувати ПК для пошуку та опрацювання інформації, уміння спостерігати та робити логічні висновки;

спілкування державною мовою – формувати вміння висловлюватись та спілкуватися на тему сучасних ІТ з використанням відповідної термінології;

формування предметної компетентності: сформувати поняття: таблиця; конструктор; поле; запис; пояснити: етапи роботи з базами даних; навчити створювати таблиці, вводити і редагувати дані різних типів.

Після засвоєння теми ви навчитеся створювати таблиці, вводити і редагувати дані різних типів, узнає які існують типи даних в Б.Д., навчитеся зберігати БД.

Засвоєння нових знань
1.  Пояснення вчителя супроводжується коротким записом конспекту уроку.
Об’єкти СКБД Access
1.Таблиця — організація збереження даних у вигляді двовимірного масиву. Вона є основним об’єктом БД. Решта — похідні від таблиці.
2. Форми — допомагає створювати інтерфейс користувача і може використовуватися для введення, редагування або відображення даних.
3. Запити — об’єкти для вибору та фільтрування даних таблиці за визначеними критеріями.
4.  Звіт — формування документа.
5.  Макроси — опис дій у вигляді послідовності команд та їх автоматичного виконання.
6. Модулі — програми на Visual Basic, які розробляє користувач для реалізації нестандартних процедур.
7.  Типи даних:
1)    Текстовий
2)    Числовий
3)    Дата/час
4)    Логічний
5)    Грошовий
6)    MEMO
7)    Лічильник
8)    Об'єкт OLE
9)    Гіперпосилання
10)  Майстер підстановок

Запуск MS Access

Створення нової порожньої бази даних

1) Запустіть програму Access із меню Пуск або за допомогою ярлика.

2) Виконайте одну з наведених нижче дій.

Створення нової веб-бази даних

1) У розділі Наявні шаблони виберіть пункт Нова веб-база даних.

2) Праворуч в області Нова веб-база даних уведіть ім’я файла бази даних у поле Ім’я файла або використайте запропоноване ім’я.

3) Натисніть кнопку Створити.

Буде створено нову базу даних і відкрито нову таблицю у вікні табличного подання даних.

Створення нової локальної бази даних

1) У розділі Наявні шаблони виберіть пункт Нова база даних.

2) Праворуч в області Нова база даних уведіть ім’я файла бази даних у поле Ім’я файла або використайте запропоноване ім’я.

3) Натисніть кнопку Створити.

Буде створено нову базу даних і відкрито нову таблицю у вікні табличного подання даних.

Ознайомлення з інтерфейсом та структурою MS Access

Зовнішній вигляд програми подібний до інших програм пакету Microsoft Office, які ми вивчали раніше. Але є важливі відмінності:

· потрібно спочатку зберегти новостворену базу, а вже потім створювати в ній об’єкти, подальше збереження програма пропонує виконати в разі зміни будь-якого об’єкта бази даних;

· відсутня робоча область, потрібно спочатку створити певний об’єкт;

· панель інструментів може змінюватись, наприклад, залежно від того, з яким об’єктом працювати.

Первинне усвідомлення набутих знань

Вправа Перевірте себе



Домашнє завдання



Фотозвіт про виконану роботу надіслати в приватні повідомлення  


Немає коментарів:

Дописати коментар