Тема уроку. Поняття про об’єкт у програмуванні. Властивості об’єкта.
Скретч
Спрайт
Образ
Рудий кіт
Програма
Сцена
Об’єкт
Отже, сьогодні ми
повторюємо мову програмування Скретч, об’єкти мови програмування, їх
властивості.
У 5 класі ми вже
вивчали складання проектів для виконавців у середовищі Скретч. Для складання
проектів Ви використовували різних виконавців, при чому виконавці могли мати
один або декілька образів (костюмів). Виконавці, образи – це і є програмні об’єкти середовища Скретч. У
Скретч виконавців називають спрайтами.
Усі спрайти мають властивості:
імя, положення на сцені, розміри, колір костюма та інші. Кожна із цих
властивостей має своє значення. Переглянути значення властивостей цього об’єкта
можна в розділі Інформація.
Створити новий спрайт можна кількома способами:
-
обрати готовий
об’єкт із бібліотеки спрайтів;
-
намалювати в
графічному об’єкті;
-
вставити з файла;
-
сфотографувати
камерою підключеною до комп’ютера.
Програмним об’єктом
у середовищі Скретч є Сцена. Сцена
має такі властивості: розмір (480 на 360 кроків виконавця) і тло. Тло можна змінювати використавши кнопки на панелі інструментів.
Над спрайтами можна
виконувати різні дії: дублювати, вилучати, зберегти, сховати. Під час виконання
програмного проекту зі спрайтами можуть бути пов’язані події, опрацювання яких
призведе до змінення значень властивостей об’єктів.
Закріплення нового
матеріалу
Завдання. Створити в середовищі Скретч проект за сценарієм.
1. Запустіть Скретч.
2. Додайте об’єкт Рудий кіт. Перегляньте інформацію про цей
об’єкт, надайте йому нове імя – Мурчик, установіть початкове положення в лівому
нижньому куті Сцени, приховайте зображення.
3. Додайте об’єкт Собака. Перегляньте інформацію про цей
об’єкт, надайте йому нове імя – Барбос, установіть початкове положення в
правому нижньому куті Сцени. При необхідності розверніть Барбоса в напрямку
ліворуч (-90), оберіть відповідний стиль обертання. Приховайте зображення.
4. Створіть для Мурчика скрипт за наведеним зразком.
7.
Виконайте проект.
8. Збережіть проект у своїй папці з іменем Вправа 1
.
Вивчити матеріал уроку, вивчити словничок, виконати вправу
Немає коментарів:
Дописати коментар