понеділок, 29 березня 2021 р.

7 клас Урок 27

 

Тема уроку.. Програмування випадкових процесів


Створення програми загублені в космосі
Перейдіть в онлайн середовище скретч за посиланням СКРЕТЧ
Перегляньте відеоінструкцію

                                ВИКОНАЙТЕ АНАЛОГІЧНІ ДІЇ В СЕБЕ НА КОМП'ЮТЕРІ.

Натисни на посилання і виконай тест

Домашнє завдання
Вправа 2. Літак-еколог.
Завдання. У наш час було б корисним мати такий безпілотний літальний об'єкт, який би передавав повідомлення про стан екології території обльоту за результатами зйомки. Створи проект, за яким виконавець Літак рухається по сцені, а на екрані відображається назва відповідного кольору фрагмента сцени.
1. Завантаж середовище Скретч.
2. Зміни образ виконавця Рудий кіт на Аероплан 1. Для цього перейди у вкладку Образи та імпортуй потрібне зображення з папки Транспорт.
3. У наборі об'єктів перейди до об'єкта Сцена та відредагуй фон сцени, як на малюнку 17.6.
6. Доповни програму командами, які забезпечать появу біля літака напису з назвою кольору. Використай для цього якомога менше команд.
4. У файлі Події-методи_Літак, збереженому в папці Алгоритми, визнач послідовність подій, які будуть реалізовані у проекті, та методи їх реалізації (мал. 17.7).
5. У вкладці Скрипти додай фрагмент програми, яка забезпечить рух літака по сцені в довільному напрямку.
8. Запусти програму на виконання. Перевір, чи виконує вона запропоноване завдання.
7. Додай на початок програми команду, яка запускатиме її виконання, коли натиснуто кнопку Запуск .

 ВИКОНАЙТЕ АНАЛОГІЧНІ ДІЇ В СЕБЕ НА КОМП'ЮТЕРІ.


Немає коментарів:

Дописати коментар