субота, 4 квітня 2020 р.

6 клас Урок 28

Виклики, які в даний час постають перед нами в сучасній історії освіти ніколи не були такими потужними. Сучасний світ зростає і так швидко змінюється, що традиційні методи навчання, засновані головним чином на безпосередньому отриманню знань, все більше втрачають свою значимість. В мінливій реальності ми вже не в змозі передбачити, яка інформація знадобиться в майбутньому нашим учням. Завдяки Інтернету та широкій доступності смартфонів, підручники тепер доступні практично в будь-якому місці на Землі, а запам’ятовування великих обсягів інформації поступово втрачає свій сенс. Нові часи принесли нові тренди в освіту – вже багато років школи стараються робити наголос на розвиток в учнів таких навичок, як креативність, творче мислення, проектування, ефективна взаємодія та постійне навчання. Це якраз ті навички, які не втратять своєї актуальності із плином часу і дозволять комфортно адаптуватись до нового оточення. Одним із найбільш перспективних інструментів в контексті розвитку даних навичок є наука програмування. Програмування має дуже широку сферу застосування. Програми керують нашими домашніми комп’ютерами, серверами банків та інтернет-порталів, планшетами, мобільними телефонами. З часу перших комп’ютерів створено більш ніж 1000 мов програмування, крім того, щороку створюються нові. Крім того вміння програмувати надає багато переваг у професійній діяльності, а саме розвиток творчого мислення, цифрової грамотності, обчислювального, креативності, вміння працювати в команді.  Отже, вміння програмувати в наш час має велике значення. Саме тому в шкільному курсі інформатики ми вчимося працювати в середовищі програмування Scratch.

Отже, тема уроку “Розвязання задачі методом поділу на підзадачі"

Пройдіть тест за посиланням, нижче.
Тест розроблено на основі матеріалу підручника  «Інформатика (Морзе, Барна, Вембер, Кузьмінська) 6 клас за оновленою програмою 2017 року»
метазакріпити вміння і навички учнів з теми “Розв’язування задачі методом поділу на підзадачі”; перевірити рівень засвоєння знань з даної теми.
описання тесту:
  • тест середньої складності, разрахований на 5-10 хв часу, в залежності від рівня підготовленості;

Немає коментарів:

Дописати коментар