вівторок, 7 квітня 2020 р.

7 клас Урок 28

Тема уроку: "Програми з випадковими величинами"

Сьогодні ми познайомимось з двома новими поняттями. Перше поняття: змінні. Ви вже зустрічались з ними на уроках математики, коли в рівняннях у нас були якісь невідомі величини. Ось і у нас з’являться невідомі величини, але на відміну від математичних, вони будуть приймати різні значення в залежності від того, як ми, програмісти, цього захочемо, тобто, можуть “змінюватися”. Правда ж приємно керувати, а не просто вирішувати рівняння?
Випадкові числа А щоб змінні могли себе поводити ще цікавіше, то додамо друге поняття: випадкові числа. І вам воно також знайоме. Якщо ми візьмемо в руки кубик і кинемо його, чи знаємо, що саме випаде? А можемо прогнозувати або загадати число? Можемо. А потім спостерігати, що випаде насправді. Отже для випадкового числа ми можемо знати діапазон його значень, тобто найбільше та найменше з його можливих значень, у випадку одного кубика це від одного до шести, але точно не можемо сказати, яке саме значення змінна отримає саме зараз. Випадковість використовується в більшості комп’ютерних ігор, тому це нам точно знадобиться!

Дайте відповіді на питання тесту

Програмування випадкових процесів
1.

На скільки кроків переміститься об’єкт після виконання даної програми?
а)
25

б)
15

в)
20

г)
10
2.

Якого значення набуде змінна S після виконання даної програми?
а)
6

б)
5

в)
4

г)
1
3.

На скільки кроків переміститься об’єкт після виконання даної програми?
а)
0

б)
5

в)
10

г)
15
4.

На скільки кроків переміститься об’єкт після виконання даної програми?
а)
30

б)
10

в)
40

г)
20
5.

На скільки кроків переміститься об’єкт після виконання даної програми?
а)
20

б)
15

в)
10

г)
5
6.

На скільки кроків переміститься об’єкт після виконання даної програми?
а)
15

б)
5

в)
9

г)
3

Надішліть відповідь до тесту в ЛС за формою

1. в 
2. а 
3. а 
4. а 
5. а 
6. а 


Немає коментарів:

Дописати коментар