Тема уроку: "Створення програмних проектів методом поділу задачі на підзадачі"
Доброго дня усім присутнім. Сьогодні у
нас з вами не зовсім звичний урок. Девіз сьогоднішнього уроку: Діяти – активно!
Думати – оперативно! Сперечатись – доказово! Це для всіх – обов’язково.
Завданням нашим сьогодні буде: повторити теоретичний матеріал з даного розділу,
систематизувати його, перевірити вміння розв’язувати задачі за допомогою
програми Скретч, створювати проекти, що реалізовують алгоритми.
Сьогодні комп’ютер Мудрунчик запрошує
нас у подорож чудовою країною. Він поведе нас у цікавий,
захоплюючий світ. Тому що нині важко уявити життя без комп’ютерів.
Комп’ютер служить усім. Він допомагає відпочити, стає партнером у грі, є
джерелом пошуку різної інформації.
І для того, щоб ця подорож була цікавою,
вам потрібно згадати все те, що ми вчили на минулих уроках, бути активними,
старанними та уважними.
Завдання 1. Учні визначать яке
правильне твердження і яке – хибне.
1.
Алгоритм – це нескінченна послідовність команд для розв’язування задачі.
2. Програма – це
алгоритм, записаний спеціальною мовою, яку «розуміє» комп’ютер.
3. Для створення проекту
в середовищі Скретч спочатку розробляють його план.
4. Цикл з лічильником
використовують, якщо кількість повторень невідома.
5. У програмному
середовищі Скретч є команди-датчики.
6. Цикл завжди не припиняє
своєї роботи.
7. У програмному
середовищі Скретч існує лише одна команда, що реалізує алгоритмічну конструкцію
розгалуження.
Відповідь запишіть у зошит і надішліть фотозвіт в ЛС
2) Розробка Проекту “Перешкоди” Подивись відеоінструкцію
Розроби схожий проект в Скретч.
3) Якщо немає можливості працювати із Сретч
Завдання за посиланням
працює хоч з комп'ютера, хоч з планшета чи смартфона
Звіт з виконаної роботи (скриншоти екрану виконанного завдання) надіслати в ЛС.
Немає коментарів:
Дописати коментар