субота, 11 квітня 2020 р.

6 клас Урок 29

Тема уроку: "Створення програмних проектів методом поділу задачі на підзадачі"

Доброго дня усім присутнім. Сьогодні у нас з вами не зовсім звичний урок. Девіз сьогоднішнього уроку: Діяти – активно! Думати – оперативно! Сперечатись – доказово! Це для всіх – обов’язково. Завданням нашим сьогодні буде: повторити теоретичний матеріал з даного розділу, систематизувати його, перевірити вміння розв’язувати задачі за допомогою програми Скретч, створювати проекти, що реалізовують алгоритми.
Сьогодні комп’ютер Мудрунчик запрошує нас у подорож  чудовою  країною. Він поведе нас у цікавий, захоплюючий світ.   Тому що нині важко уявити життя без комп’ютерів. Комп’ютер служить усім. Він допомагає відпочити, стає партнером у грі, є джерелом пошуку різної інформації.
І для того, щоб ця подорож була цікавою, вам потрібно згадати все те, що ми вчили на минулих уроках, бути активними, старанними та уважними.
1) Повторення. Перевір себе. 
Завдання 1. Учні визначать яке  правильне твердження і яке – хибне. 
1.     Алгоритм – це нескінченна послідовність команд для розв’язування задачі.
2.     Програма – це алгоритм, записаний спеціальною мовою, яку «розуміє» комп’ютер.
3.     Для створення проекту в середовищі Скретч спочатку розробляють його план.
4.     Цикл з лічильником використовують, якщо кількість повторень невідома.
5.     У програмному середовищі Скретч є команди-датчики.
6.     Цикл завжди не припиняє своєї роботи.
7.     У програмному середовищі Скретч існує лише одна команда, що реалізує алгоритмічну конструкцію розгалуження.

Відповідь запишіть у зошит і надішліть фотозвіт в ЛС


2) Розробка  Проекту “Перешкоди” Подивись відеоінструкцію


Розроби схожий проект в Скретч.
 3) Якщо немає можливості працювати із Сретч 
Завдання за посиланням 
працює хоч з комп'ютера, хоч з планшета чи смартфона
Звіт з виконаної роботи (скриншоти екрану виконанного завдання)  надіслати в ЛС.

Немає коментарів:

Дописати коментар