Організаційний момент
Епіграфом уроку будуть слова:
«Ніколи не говори: «Я-неук»,
А завжди кажи: « Я-зірка».
Але кожен з вас повинен пам’ятати:
Я-учень
Я-хочу знати
Я-думаю
Я-вмію
Я-знаю
Я-особистість творча
Я-зірка
Розминка (Логічні задачі)
Фізкультхвилинка
Робота за комп'ютером
Підібрати літературу до реферату на тему:"Історія розвитку комп'ютерної техніки" та оформити згідно правил
Релаксація
Вправа «Лимон»
Мета: досягти стану спокою.
Сядьте зручно: руки вільно розмістіть на колінах (долонями вгору), плечі та голова опущені, очі заплющені. Уявіть собі, що у Вас у правій руці — лимон. Починайте повільно його стискати до тих пір, поки не відчуєте, що «вичавили увесь сік». Розслабтеся. Запам'ятайте свої відчуття. Тепер уявіть, що лимон знаходиться у вашій лівій руці. Повторіть вправу. Знову розслабтеся і запам'ятайте свої відчуття. Після цього виконайте вправу одночасно обома руками. Розслабтеся. Насолодіться станом спокою.
Підсумок уроку
Рефлексія
Анкета
Підкресліть вашу відповідь
На уроці я працював активно / пасивно
Своєю роботою на уроці я задоволений / незадоволений
Урок для мене видався коротким / довгим
За урок я не втомився / втомився
Мій настрій стало краще / гірше
Матеріал уроку мені був: зрозумілий / не зрозумілий
Домашнє завдання мені здається: легким / важким
Домашнє завдання
Скласти план для написання реферату згідно підібраної літератури та оформити згідно правил
Немає коментарів:
Дописати коментар