субота, 10 квітня 2021 р.

10 клас Урок 57

Тема уроку. Оформлення бібліографічних списків та показчиків. Правила та вимоги оформлення письмової роботи

Організаційний момент 
Епіграфом уроку будуть слова:
«Ніколи не говори: «Я-неук»,
А завжди кажи: « Я-зірка».
Але кожен з вас повинен памятати:
Я-учень
Я-хочу знати
Я-думаю
Я-вмію
Я-знаю
Я-особистість творча
Я-зірка
Розминка (Логічні задачі)

 
Перевірка домашнього завдання
 
Актуалізація вивченого матеріалу 

Вивчення нового матеріалу
 
Фізкультхвилинка 

Робота за комп'ютером 
Підібрати літературу до реферату на тему:"Історія розвитку комп'ютерної техніки" та оформити згідно правил
Релаксація 

Вправа «Лимон»

Мета: досягти стану спокою.

Сядьте зручно: руки вільно розмістіть на колінах (долонями вгору), плечі та голова опущені, очі заплющені. Уявіть собі, що у Вас у правій руці — лимон. Починайте повільно його стискати до тих пір, поки не відчуєте, що «вичавили увесь сік». Розслабтеся. Запам'ятайте свої відчуття. Тепер уявіть, що лимон знаходиться у вашій лівій руці. Повторіть вправу. Знову розслабтеся і запам'ятайте свої відчуття. Після цього виконайте вправу одночасно обома руками. Розслабтеся. Насолодіться станом спокою.

Підсумок уроку
Рефлексія 
Анкета
Підкресліть вашу відповідь

На уроці я працював активно / пасивно
Своєю роботою на уроці я задоволений / незадоволений
Урок для мене видався коротким / довгим
За урок я не втомився / втомився
Мій настрій стало краще / гірше
Матеріал уроку мені був: зрозумілий / не зрозумілий
Домашнє завдання мені здається: легким / важким
Домашнє завдання
Скласти план для написання реферату згідно підібраної літератури та оформити згідно правил

Немає коментарів:

Дописати коментар