неділя, 18 квітня 2021 р.

8 клас Урок 60


Тема уроку. Практична робота 14. Складання та виконання алгоритмів з графічними відображеннями даних.


Мета уроку:
-       - створити програми для побудови малюнків, які складаються з базових графічних примітивів;
- розвивати уяву та творче мислення
Організаційний момент
 Розминка
 

Перевірка домашнього завдання 
Актуалізація вивченого матеріалу 

Ø Які графічні примітиви можна створювати у графічному редакторі?

Ø Які графічні примітиви можна створювати у текстовому процесорі?

Ø Назвіть властивості графічних примітивів.

Мотивація навчальної діяльност
Сприйняття візуальної інформації є основним для людини. Не секрет, що 90% інформації людина сприймає саме через зір. Вміння створювати графічні зображення є важливою компетенцією сучасної людини.
 Практична робота.
Робота за комп'ютером 

Завдання1. Скласти програму, яка будує зображення машини за поданим зразком:

 
                                          Хід виконання:

1.    Створити на робочому столі власну папку.

2.    Запустити середовище програмування Visual Studio .

3.    Створити проект WindowsForms та зберегти у власну папку.

4.    Розмістити на формі один елемент Button. Задати властивості форми та кнопки самостійно.

5.    Створити подію Click для кнопки.

6.    Задати код для кнопки «Намалювати»

  private void button1_Click(object sender, EventArgs e)

  {

Graphics graph;

                      SolidBrush b1;

            graph = CreateGraphics();

            b1 = new SolidBrush(Color.Blue);

            graph.FillRectangle(b1, 100, 200, 70, 70);

             b1 = new SolidBrush(Color.Green);

            graph.FillRectangle(b1, 170, 130, 70, 140);

             b1 = new SolidBrush(Color.Yellow);

            graph.FillRectangle(b1, 180, 140, 50, 50);

             b1 = new SolidBrush(Color.Green);

            graph.FillEllipse(b1, 115, 270, 40, 40);//перше колесо

             b1 = new SolidBrush(Color.Gold);

            graph.FillEllipse(b1, 185, 270, 40, 40); //друге колесо

             b1 = new SolidBrush(Color.LightCoral);

            graph.FillRectangle(b1, 245, 200, 120, 70); //перший причіп

             b1 = new SolidBrush(Color.LightCoral);

            graph.FillRectangle(b1, 370, 200, 120, 70); //другий причіп

             b = new SolidBrush(Color.LightPink);

            graph.FillEllipse(b1, 285, 270, 40, 40); //третє колесо

              b1 = new SolidBrush(Color.Gold);

            graph.FillEllipse(b1, 410, 270, 40, 40); //четверте колесо

            b1 = new SolidBrush(Color.Gold);

            graph.FillPie(b1, 245, 165, 120, 70, 180, 180); //перший вантаж

             b1 = new SolidBrush(Color.Gold);

            graph.FillPie(b1, 370, 165, 120, 70, 180, 180); //другий вантаж

            b1 = new SolidBrush(Color.Gold);

            Point[] myPoints =       {

                new Point(110, 185),

                new Point(130, 185),

                new Point(120, 200),      };

            graph.FillPolygon(b1, myPoints); //побудова та заливка трикутника

       }

7.    Запустити проект на виконання. Очікуваний результат:

Фізкультхвилинка 


Релаксація 
 
Підсумок уроку 
Домашнє завдання
Завдання. Скласти програму, яка будує зображення рибки за поданим зразком:
Інструктаж домашнього завдання

Хід виконання:

1.    Створити проект WindowsForms та зберегти у власну папку.

2.    Розмістити на формі один елемент Button. Задати властивості форми та кнопки самостійно.

3.    Створити подію Click для кнопки.

4.    Задати код для кнопки «Малюй!»

private void button1_Click(object sender, EventArgs e) {

            Graphics gr;              

            gr = CreateGraphics();

            Pen myPen1 = new Pen(Color.Gold, 2);

            SolidBrush b1;

            b1 = new SolidBrush(Color.LightGreen);

            gr.FillEllipse(b1, 200, 200, 300, 150);//тулуб риби

            gr.DrawEllipse(myPen1, 200, 200, 300, 150);

            b1 = new SolidBrush(Color.Red);

            Point[] myPoints1 =

            {

                new Point(310, 200),

                new Point(390, 200),

                new Point(390, 120),

            };

            //graph.DrawPolygon(myPen1, myPoints);

            gr.FillPolygon(b1, myPoints1); //заливка трикутника

           // масив точок з координатами нижнього плавника

            Point[] myPoints2 =

         {

                new Point(310, 350),

                new Point(390, 350),

                new Point(390, 430),

            };

           //нижній плавник

            gr.FillPolygon(b1, myPoints2);

            gr.DrawPolygon(myPen1, myPoints1);

            gr.DrawPolygon(myPen1, myPoints2);

            //око

            b1 = new SolidBrush(Color.Blue);

            gr.FillEllipse(b1, 250, 250, 30, 30);

            gr.DrawEllipse(myPen1, 250, 250, 30, 30);

            myPen1 = new Pen(Color.GreenYellow, 2);

            b1 = new SolidBrush(Color.Gold);

            // масив точок з координатами носа

            Point[] myPoints3 =

         {

                new Point(170, 300),

                new Point(170, 250),

                new Point(200, 275),

            };

            //ніс

            gr.FillPolygon(b1, myPoints3);

            gr.DrawPolygon(myPen1, myPoints3);

            b1 = new SolidBrush(Color.Gold);

            // масив точок з координатами хвоста

            Point[] myPoints4 =

         {

                new Point(550, 210),

                new Point(550, 340),

                new Point(500, 275),

            };

            //хвіст

            gr.FillPolygon(b1, myPoints4);

            gr.DrawPolygon(myPen1, myPoints4);

            //бульбашки

            b1 = new SolidBrush(Color.Violet);

            gr.FillEllipse(b1, 100, 210, 30, 30);

            gr.FillEllipse(b1, 150, 140, 30, 30);

            //морський пейзаж

            b1 = new SolidBrush(Color.Gold);

            gr.FillPie(b1, 445, 380, 140, 140, 180, 180);

            gr.DrawArc(myPen1, 445, 380, 140, 140, 180, 180);

            b1 = new SolidBrush(Color.Red);

            myPen1 = new Pen(Color.Gold, 2);

            gr.FillPie(b1, 160, 380, 140, 140, 180, 180);

  gr.DrawArc(myPen1, 160, 380, 140, 140, 180, 180);

}

5.    Запустити проект на виконання. Очікуваний результат:


 


Немає коментарів:

Дописати коментар