Тема уроку. Цикл з умовою.
Мета:
·
навчальна: навчити учнів створювати циклічні
алгоритми з умовою в середовищі Скретч;
·
розвиваюча: розвивати логічне мислення; формувати
вміння діяти за інструкцією, планувати свою діяльність, аналізувати i робити
висновки;
·
виховна: виховувати інформаційну культуру
учнів, уважність, акуратність, дисциплінованість
Організаційний момент
Ось дзвінок сигнал подав —
До роботи час настав.
Ось і ми часу не гаймо,
А урок свій починаймоРозминка (Логічні задачі)
Два
слова злилися,
Що наробив – біда
Скоріше розділіть
Мені їх дітвора.
Відповідь: Перевірка домашнього завдання
Актуалізація вивченого матеріалу
Вивчення нового матеріалу
Фізкультхвилинка
Релаксація
Інструктаж домашнього завдання
Практичне завдання
1. Запустіть програму Scratch.
2. Розмістіть Рудого кота в середині сцени.
3. Розмістіть в області скриптів алгоритм, наведений на малюнку:
4. Виконайте даний алгоритм. Спостерігайте за діями виконавця.
5. Натисніть клавішу пропуск. Що відбулося з виконавцем і чому?
6. Замініть у команді циклу з передумовою клавішу пропуск на клавішу стрілка вгору.
7. Додайте до даного алгоритму команди, щоб виконавець рухався у вертикальному напрямку, поки не буде натиснуто клавішу стрілка вгору.
8. Виконайте даний алгоритм. Спостерігайте за діями виконавця.
9. Натисніть клавішу стрілка вгору. Що відбулося з виконавцем і чому?
10. Збережіть створений проект.
11. Закрийте вікно програми Scratch.
12. Повідом вчителя про результати роботи.
Підсумок уроку
Домашнє завдання
Створити проєкт за заданим зразком
Немає коментарів:
Дописати коментар