Тема уроку. Підготовка звіту та презентації проєкту.
Цілі:
ü навчальна: вдосконалювати
навички захищати власний навчальний проект;
ü розвивальна: сприяти розвитку
пам’яті, уваги, логічного мислення, інформаційної культури; розвивати прийоми
розумової діяльності (абстракція, узагальнення, аналіз, синтез, порівняння);
ü виховна: виховувати
повагу до учасників проекту, кмітливість, уміння працювати в команді.
Тип уроку: узагальнення і систематизація знань,
нестандартний урок.
Форма проведення: робота над проектами.
Захист проектів
Можливі варіанти активного захисту проектів
Під
активною захистом розуміється такий захист, коли всі учасники навчальної групи
в явній (висловлювання вголос) або неявній (заповнення різних стандартних бланків)
формі беруть участь в обговоренні проекту. Вибір форми захисту визначається
особливостями групи, відносинами, які склалися в ній в процесі спільного
навчання.
1-й варіант —
«чорне і біле опонування»
Суть варіанту — по
кожному проекту вибираються чорний і білий опоненти, які повинні відзначити
недоліки та переваги проекту.
Переваги
Дуже часто
опоненти висловлюють цінні пропозиції, побажання.
Кожен буває в ролі
як «чорного», так і «білого» опонента і намагається оцінювати розроблені
проекти з позитивної і негативної точок зору.
Недоліки
Чорні опоненти
соромляться вказувати на недоліки розроблених проектів або роблять занадто
формальні зауваження.
Виникають проблеми
в оцінці змістовної частини проекту.
2-й варіант —
«Побудова дерева набутого досвіду»
Суть
підходу — після кожного проекту учасник обговорення має повісити листочок на дерево
досвіду (тобто вказати, що найбільш цінне для себе він побачив у цьому
проекті).
За
такої організації захисту доцільно на дошці зобразити дерево, до якого учні
прикріплюють стікери. На стікері повинно бути вказане прізвище учня і що
цінного він побачив у цьому проекті.
Переваги
Забезпечується
активна колективна робота групи: усі члени групи беруть участь в обговоренні
усіх проектів.
Є можливість
узагальнити дані за всією групою.
Недоліки
Учителеві буває
важко коментувати результати спільної роботи групи: потрібно дуже швидко
оцінити подані матеріали, узагальнити відомості про набутий досвід.
3-й варіант —
«Заповнення листа побажань»
Суть
підходу: після захисту кожного проекту учасники обговорення пишуть побажання слухачеві,
який виконав проект, – як позитивні, так і негативні.
Лист
побажань може заповнюватися як у паперовому, так і в електронному варіантах.
Його приблизна форма може бути наступною:
Лист побажань
Автор проекту
Назва проекту
Що сподобалося |
Які виникли
запитання |
Автор побажання
___________________ Побажання:
________________________ ___________________________________ ___________________________________ |
Автор запитання,
пропозиції __________________________________ Запитання,
пропозиція __________________________________ |
Автор побажання
___________________ Побажання:
________________________ ___________________________________ ___________________________________ |
Автор запитання,
пропозиції __________________________________ Запитання, пропозиція __________________________________ |
Автор побажання
___________________ Побажання:
________________________ ___________________________________ ___________________________________ |
Автор запитання,
пропозиції __________________________________ Запитання,
пропозиція __________________________________ |
Переваги
Кожен слухач
отримує в письмовому вигляді побажання, пропозиції, запитання до свого
проектом.
Недоліки
Потрібна значна
кількість часу.
ІІІ. Підсумки уроку
Оцінювання
учнівських робіт.
Підсумки уроку
Виконай вправу
Домашнє завдання
Опрацювати матеріал уроку
Виконай вправу
Немає коментарів:
Дописати коментар