четвер, 8 квітня 2021 р.

9 клас Урок 56


 Тема уроку. Підготовка звіту та презентації проєкту.

Цілі:

ü навчальна: вдосконалювати навички захищати власний навчальний проект;

ü розвивальна: сприяти розвитку пам’яті, уваги, логічного мислення, інформаційної культури; розвивати прийоми розумової діяльності (абстракція, узагальнення, аналіз, синтез, порівняння);

ü виховна: виховувати повагу до учасників проекту, кмітливість, уміння працювати в команді.

Тип уроку: узагальнення і систематизація знань, нестандартний урок.

Форма проведення: робота над проектами.

Захист проектів

Можливі варіанти активного захисту проектів

Під активною захистом розуміється такий захист, коли всі учасники навчальної групи в явній (висловлювання вголос) або неявній (заповнення різних стандартних бланків) формі беруть участь в обговоренні проекту. Вибір форми захисту визначається особливостями групи, відносинами, які склалися в ній в процесі спільного навчання.

1-й варіант — «чорне і біле опонування»

Суть варіанту — по кожному проекту вибираються чорний і білий опоненти, які повинні відзначити недоліки та переваги проекту.

Переваги

ž     Дуже часто опоненти висловлюють цінні пропозиції, побажання.

ž     Кожен буває в ролі як «чорного», так і «білого» опонента і намагається оцінювати розроблені проекти з позитивної і негативної точок зору.

Недоліки

ž     Чорні опоненти соромляться вказувати на недоліки розроблених проектів або роблять занадто формальні зауваження.

ž     Виникають проблеми в оцінці змістовної частини проекту.

2-й варіант — «Побудова дерева набутого досвіду»

Суть підходу — після кожного проекту учасник обговорення має повісити листочок на дерево досвіду (тобто вказати, що найбільш цінне для себе він побачив у цьому проекті).

За такої організації захисту доцільно на дошці зобразити дерево, до якого учні прикріплюють стікери. На стікері повинно бути вказане прізвище учня і що цінного він побачив у цьому проекті.

Переваги

ž     Забезпечується активна колективна робота групи: усі члени групи беруть участь в обговоренні усіх проектів.

ž     Є можливість узагальнити дані за всією групою.

Недоліки

ž     Учителеві буває важко коментувати результати спільної роботи групи: потрібно дуже швидко оцінити подані матеріали, узагальнити відомості про набутий досвід.

3-й варіант — «Заповнення листа побажань»

Суть підходу: після захисту кожного проекту учасники обговорення пишуть побажання слухачеві, який виконав проект, – як позитивні, так і негативні.

Лист побажань може заповнюватися як у паперовому, так і в електронному варіантах. Його приблизна форма може бути наступною:

Лист побажань

Автор проекту                                                                                                 

Назва проекту                                                                                                 

Що сподобалося

Які виникли запитання

Автор побажання ___________________

Побажання: ________________________

___________________________________

___________________________________

Автор запитання, пропозиції

__________________________________

Запитання, пропозиція

__________________________________

 

Автор побажання ___________________

Побажання: ________________________

___________________________________

___________________________________

Автор запитання, пропозиції

__________________________________

Запитання, пропозиція

__________________________________

 

Автор побажання ___________________

Побажання: ________________________

___________________________________

___________________________________

Автор запитання, пропозиції

__________________________________

Запитання, пропозиція

__________________________________

 

 

Переваги

ž     Кожен слухач отримує в письмовому вигляді побажання, пропозиції, запитання до свого проектом.

Недоліки

ž     Потрібна значна кількість часу.

ІІІ. Підсумки уроку

Оцінювання учнівських робіт.

 Підсумки уроку

Виконай вправу

Домашнє завдання

Опрацювати матеріал уроку

Виконай вправу

Немає коментарів:

Дописати коментар