Тема уроку. Реалізаці програмного проєкту відповідно до розробленого сценарію
Мета:
Знаннєвий компонент: знати етапи розробки сценарію та інформаційної моделі
для гри; вміти створювати складні проекти у середовищі Скретч 2,
розбивати складну задачу на підзадачі під час виконання проекту.
Діяльнісний компонент: розробити сценарій та
інформаційну модель для гри; створювати нові проекти засобами середовища Скреч
2 із повтореннями, розгалуженнями та циклами.
Ціннісний компонент: розвиток алгоритмічного та логічного мислення,
світоглядних уявлення про роль інформаційних технологій у сучасному світі,
кругозору, умінь узагальнювати та міркувати, дослідницьких навичок.
Організаційний момент
Розминка (Логічні задачі)
Перевірка домашнього завдання
Актуалізація вивченого матеріалу
В чому полягає важливість
якісного сценарію та інформаційної моделі для гри?
Чи можливо вносити зміни в
сценарій під час реалізації програмного проекту?
Як можна змінювати значення
властивостей об’єктів під час виконання проекту в Скретч ?
Вивчення нового матеріалу
Створити проєкт за інструкцією даною в поясені до уроку
Релаксація
Підсумок уроку
Посилання на Скретч:
Домашнє завдання
1.Створити проєкт за власним сценарієм
2. Виконати вправу
Немає коментарів:
Дописати коментар