субота, 24 квітня 2021 р.

6 клас Урок 31


Тема уроку. Реалізаці програмного проєкту відповідно до розробленого сценарію


Мета:

Знаннєвий компонент: знати етапи розробки сценарію та інформаційної моделі для гри; вміти створювати складні проекти у середовищі Скретч 2, розбивати складну задачу на підзадачі під час виконання проекту.
Діяльнісний компонент: розробити сценарій та інформаційну модель для гри; створювати нові проекти засобами середовища Скреч 2 із повтореннями, розгалуженнями та циклами.
Ціннісний компонент: розвиток алгоритмічного та логічного мислення, світоглядних уявлення про роль інформаційних технологій у сучасному світі, кругозору, умінь узагальнювати та міркувати, дослідницьких навичок.
Організаційний момент 
Розминка (Логічні задачі) 



Перевірка домашнього завдання Актуалізація вивченого матеріалу 
В чому полягає важливість якісного сценарію та інформаційної моделі для гри?
Чи можливо вносити зміни в сценарій під час реалізації програмного проекту?
Як можна змінювати значення властивостей об’єктів під час виконання проекту в Скретч ?
Вивчення нового матеріалу 


Фізкультхвилинка 
Робота за комп'ютером 
Створити проєкт за інструкцією даною в поясені до уроку
Релаксація

 
Підсумок уроку

Посилання на Скретч:

Домашнє завдання
1.Створити проєкт за власним сценарієм
2. Виконати вправу



Немає коментарів:

Дописати коментар