Тема уроку. Розв'язування компітентнісних задач
Мета:
М-мисленняА- активністьН-наполегливість
1.
Як шукати інформацію в Інтернеті?
2.
Як описати розташування документа в Інтернеті?
3.
Для чого використовують електронні таблиці?
4.
Які є властивості інформації?
5.
Які є типи даних
Перебуваючи в інформаційному суспільстві, кожному з
вас необхідно не лише орієнтуватись в океані інформації, а й організовувати
своє життя таким чином, щоб при найменших витратах часу, сил і засобів
отримувати від своєї діяльності найбільшу віддачу. Будемо цього вчитися,
розв’язуючи практичні компетентнісні задачі.
Компетéнтність —
проінформованість, обізнаність, авторитетність.
Компетентність у перекладі з латинської competentia означає
коло питань, у яких людина добре обізнана, має знання та досвід.
Компетентність також визначається як набута у
процесі навчання інтегрована здатність особистості, яка складається
із знань, досвіду, цінностей і ставлення, що можуть цілісно реалізовуватися на
практиці.
Компетентнісні
задачі з інформатики можна розглядати як тип технологічних задач, для яких
обов’язковим є застосування ІКТ, як
засобу розв’язування. Під задачею
розуміється система, обов‘язковими компонентами якої є опис технологічної
ситуації з опорою на раніше засвоєні технологічні
знання чи особистий досвід учня, та
вимогу, тобто опис шуканого, обо‘язковими елементами якого виступають:
- запитання, спрямовані на виявлення вже сформованих
чи набуття нових технологічних знань;
- завдання, що містять вимоги щодо виконання технологічних
операцій.
Розв’язування компетентнісних задач зазвичай
передбачає сім етапів діяльності учнів:
Ø
визначення, ідентифікація даних: учень розуміє
умову задачі, правильно ідентифікує поняття, деталізує запитання,
знаходить у тексті задачі відомості та дані, які задані в явному чи неявному
вигляді;
Ø
пошук даних: учень формує стратегію
розв’язування задачі, планує свою роботу при виконанні завдання, добирає
умову пошуку для розв’язування завдання, співставляє результати пошуку із
метою, здійснює пошук даних в Інтернеті);
Ø
управління: учень структурує потрібні дані для
пошуку розв’язку;
Ø
інтеграція: учень порівнює і співставляє
відомості із кількох джерел, виключає невідповідні та несуттєві відомості та
вчасно зупиняє пошук.
Ø
оцінка: учень правильно шукає відомості у базі
даних, вибирає ресурси згідно з сформульованими чи запропонованими
критеріями;
Ø створення: учень враховує особливості
призначення підсумкового документа, добирає середовища опрацювання даних,
стисло і логічно грамотно викладає узагальнені дані, обґрунтовує свої
висновки;
Фізкультхвилинка
Немає коментарів:
Дописати коментар