вівторок, 13 квітня 2021 р.

10 клас Урок 58


Тема уроку. Практична робота 2 Оформлення письмової роботи зі створенням бібліографічних списків та показчиків"

Мета:

навчальна: відпрацьовувати навички оформлення письмової роботи зі створенням бібліографічних списків та покажчиків;
розвивальна: розвивати логічне мислення, пам’ять; формувати вміння узагальнювати;
виховна: виховувати інформаційну культуру, формування бережливого ставлення до обладнання комп’ютерного кабінету, виховання уміння працювати в групі; формування позитивного ставлення до навчання.
Організаційний момент 

Ось дзвінок нам дав сигнал,

Працювати час настав.

Тож і ми часу не гаймо,
Урок інформатики  починаймо.

Притча

Ця історія сталася давним – давно. У стародавньому місті жив один мудрець, слава про якого пройшла по всьому місту. Але в цьому ж місті жив злий чоловік, який заздрив його славі. І вирішив він придумати таке запитання, щоб мудрець не зміг на нього відповісти.Пішов він на луг, піймав метелика, затиснув його між зімкнутими долонями і подумав: «Спитаю я: о, наймудріший, який у мене метелик — живий чи мертвий? Якщо він скаже, що мертвий, я розкрию долоні — метелик полетить, а якщо скаже — живий, я стисну долоні, і метелик помре. Тоді стане ясно, хто з нас мудріший». Так заздрісник і зробив: зловив метелика, сховав його між долонь, вирушив до мудреця і запитав його: «Який у мене метелик — живий чи мертвий?» Але мудрець відповів: «Все в твоїх руках…»

Бувають моменти в житті, коли руки опускаються і здається, що нічого не вийде. Тоді згадайте слова мудреця «Все в твоїх руках…» Сьогодні на уроці я сподіваюсь у Вас все вийде.

Побажання для вас.

БУТИ:

УСМІХНЕНИМИ

СПОКІЙНИМИ

ПРОГРЕСИВНИМИ

ІНІЦІАТИВНИМИ

ХОРОБРИМИ

І тоді  Ви будете УСПІШНИМИ.

Успіх – це 99% праці і 1% творчості

Отже, давайте прагнути успіху і бути творчими.

Розминка (Логічні задачі) 
Уявіть, що Ви машиніст потягу, за напрямком Подільськ — Київ. Всього в потязі 10 вагонів.  Поїзд обслуговується бригадою з 30 осіб. Начальнику потягу 46 років. Кочегар на 3 роки старший за машиніста. Скільки років машиністу потягу?
Перевірка домашнього завдання 
Актуалізація вивченого матеріалу 
 Мотивація навчальної діяльності
Щоб зрозуміти, як правильно писати реферат, досить усвідомити, що зміст реферату – це простий переказ з декількох джерел, і лише в рідкісних випадках – це ще і аналіз досліджуваного предмета, до якого необхідно прикріпити графіки.  Починати написання реферату краще з плану. Таким чином ви відразу намітили собі напрямок, в якому будете рухатися. Деякі студенти пишуть введення в кінці, після вивчення матеріалу – це не зовсім вірно. Повірте, простіше написати введення відразу, грунтуючись на плані роботи – так ви швидше вникнете в тему.
Щоб зрозуміти,як написати реферат по книзі, досить дотримуватися пари рад: знайти одне, але змістовне джерело, в якому буде максимально повно розкрито ваше запитання і, читаючи «по діагоналі», виділити суть. А інші джерела використовувати, як допоміжні.
Вивчення нового матеріалу
 Реферат - короткий виклад змісту одного або декількох документів з певної теми. 
Обсяг реферату визначається специфікою теми і змістом документів, кількістю відомостей, практичним значенням (20-24 с).
Структура роботи:
Титульний аркуш - це перша сторінка, на якій вказується міністерство; назва навчального закладу, в якому виконується робота; назва віддалення (кафедри); повна назва теми роботи; прізвище та ініціали студента-дослідника, курс, група, відділення; прізвище, ініціали, вчене звання наукового керівника; рік і місце виконання роботи.
Зміст - сторінка роботи, яка містить назву та номери початкових сторінок усіх розділів, підрозділів та пунктів; заголовки змісту повинні точно повторювати заголовки в тексті і розміщуються один під одним (перелік умовних позначень при необхідності).
Вступ - обґрунтовується актуальність теми, її практична значущість; визначається об'єкт, предмет, мета і завдання дослідження; розглядаються методи, за допомогою яких воно проводилось; розкривається структура роботи, її основний зміст.
Розділи і підрозділи основної частини - проаналізований і систематизований матеріал викладається відповідно до змісту у вигляді окремих розділів і підрозділів (глав і параграфів); кожний розділ висвітлює самостійне питання, а підрозділ окрему частину цього питання; відмічається головна ідея, а також тези кожного підрозділу; розкривається теорія питання та досвід практичної роботи.
Висновки - підсумок проведеної роботи, подаються у вигляді окремих лаконічних положень, методичних рекомендацій, які відповідають поставленим завданням; відмічається не тільки позитивне та недоліки, а також і конкретні рекомендації щодо їх усунення;
Список використаної літератури - відображає обсяг використаних джерел та ступінь вивчення досліджуваної теми; містить бібліографічний опис джерел, використаних студентом під час роботи над темою. 
Додатки - не є обов'язковим елементом і не входять до основного ліміту обсягу роботи. однак містять допоміжний матеріал у вигляді зразків анкет, тестів, таблиць допоміжних цифрових даних, схем, графіків, карт, ілюстрованого матеріалу та ін.

Необхідно щоб титульна частина реферату школяра відповідала наступним нормативним вимогам:

1.     Форма оформлення повинно відповідати вимогам ГОСТ 21.101.97.

2.     Нумерації дана сторінка не підлягає.

3.     Текст належить набирати кеглем 14 шрифтом Times New Roman.

4.   Тему наукової роботи, назва навчального закладу та міністерства потрібно набирати з використанням великих літер.

Для того щоб правильно оформити титульний аркуш реферату в школі, зразок якого затверджено Міносвіти, потрібно включити наступні пункти:

 1.     Повна форма назви навчального закладу.

2.      Назва кафедри.

3.      Найменування навчальної дисципліни.

4.      Тема наукової праці.

5.       Дані учня: прізвище, ім'я та по батькові.

6.      Курс навчання.

7.     Потім необхідно визначити форму навчання.

8.      Номер групи.

9.       Відомості про наукового керівника: прізвище, ім'я, по батькові.

10.   Місто.

11.   У завершенні ставимо дату: вказуємо рік, де була виконана робота.


Фізкультхвилинка 

Робота за комп'ютером 

Релаксація
«Я на морі»
Давайте разом закриємо очі і уявимо себе на пляжі на березі моря. Ви сидите біля води, море лагідно лоскоче ваші ступні. За вами росте пальмовий ліс, в якому райські птахи наспівують пісні. Люди начебто вас не помічають, а ви не помічаєте людей. Сонячне проміння пробігає своїм теплом по вашому тілу – від п’ят до останньої волосини на голові. В далині ви бачите предмет, який рухається вам на зустріч із моря. Ви не втримуєте цікавості і поспішаєте по воді до нього все швидше і швидше. Ви намагаєтесь доторкнутись, але що це? Це ваш підручник і зошит з інформатики.  Ви відкриваєте очі, ми продовжуємо урок інформатики.
Підсумок уроку 

Домашнє завдання
Підібрати та оформити згідно правил список літератури до реферату з теми, взятої з таблиці, відмінної від використаної в практичній роботі.



Немає коментарів:

Дописати коментар